Prijedlog je Sekcije da se na nivou državne administracije primjenjuje „jednom dostavljeni podatak više puta“, što bi značilo rasterećenje dodatnih izvještavanja, na mjesečnom, tromjesečnom i godišnjem nivou. Sekcija računovođa smatra da se podaci koji se traže npr. u sklopu godišnjeg financijskog izvještaja kao posebna stavka (npr. izdaci za bruto autorske honorare i ugovore o djelu, izdaci za rad ostvaren preko studentskih i učeničkih servisa, izdaci za stipendije, izdaci za nadoknadu troškova, darova i potpora zaposlenicima, podaci o otpremninama, uvozu, stjecanju) trebaju za potrebe statistike preuzimati iz drugih administrativnih izvora kojima su podaci već dostavljeni (u ovom slučaju npr. Ministarstvu financija).
Na sastanku je, između ostalog, zaključeno kako će se u narednom razdoblju razmotriti mogućnost administrativnog rasterećenja prema zahtjevu Sekcije za sve statističke obrasce kojih ima oko 30-ak (TRG-1, GRAĐ-12 …), sve u smjeru primjene principa „jedan podatak jednom“ te da će se ukinuti obveza dostave obrasca RAD-1G već od iduće godine što će zasigurno doprinijeti dodatnom rasterećenju poduzetnika.
Predstavnica Sekcije Đurđica Mostarčić naglasila je da veliki poduzetnici u strukturi gospodarstva Hrvatske još uvijek čine samo 0,2% te je potrebno sve izvještaje prilagoditi upravo mikro i malim poduzetnicima.
Sekcija je već ranije dostavila Ministarstvu financija te Odboru za standarde financijskog izvješćivanja prijedlog novih obrazaca DOH i GFI POD kako bi se isti pojednostavili, ali i kako bi isti objedinili raznovrsne podatke koji se trenutno dostavljaju na više obrazaca za potrebe Porezne uprave, DZS-a i ostalih korisnika podataka.